Correction: TV-Fox News-Kelly story

  • Updated: July 14, 2013 - 9:00 AM

NEW YORK — In a July 2 story about Megyn Kelly of Fox News Channel moving to prime time, The Associated Press incorrectly reported that the agent for Fox News host Greta Van Susteren did not return a call seeking comment. Van Susteren is not represented by an agent. The AP incorrectly called telephone numbers that turned out to be not associated with Van Susteren, who has said she has a long-term contract with Fox News for programming in prime time.

ADVERTISEMENT

TV Listings

Enter your zip code:

 

Already localized? Click here!

Sports TV listings by TVGuide.com Local TV listings
by TVGuide.com
Connect with twitterConnect with facebookConnect with Google+Connect with PinterestConnect with PinterestConnect with RssfeedConnect with email newsletters

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT